Ön Yazı Formatı




[Tarih]
Sayın [Personel müdürünün adı]: veya Sayın personel müdürü: [Eğer personel müdürünün adı bilinmiyorsa, kullanın:]
ABC kariyer sitesindeki [işin adı] ilanınız ilgimi çekti, ve bu pozisyon hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum.
Ben halen [Mevcut işin adı] geniş çaplı deneyimlerle [bir beceriye ya da dikkate değer faydalar kazandığınız bir alana değinin] [işveren adı] için çalışıyorum. [yıl sayısı] yıl deneyimim var [bu roldeki sorumluluklarınızı belirtin]. Bu pozisyonda [ana sorumlulukları açıklayın].
Deneyim, bilgi ve becerilerimin [becerilere değinin] bu role değer katacağına inanıyorum.
İlginiz ve zaman ayırdığınız için teşekkür ederim. Pozisyonun gerekliliklerini ve benim bu pozisyonun gerekliliklerine uygunluğumu görüşmek üzere sizden haber bekliyorum.
Saygılarımla,
[Adı Soyadı]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder